fredag 20 november 2009

Hej!

Nu börjar jag blanda ihop veckorna på riktigt. Tur att både kollegor samt föräldrar håller koll på mig. Tiden går så otroligt fort, måste bero på att jag trivs med jobbet antar jag.

Denna vecka har samtalen fortsatt. Känns skönt att stämma av med er och barnen efter denna viktiga första tid.

Diskussionen om den nya influensan och vaccinet måste vara största frågan sedan... EU kanske? Min dotter Tyra fick sin dos i onsdags. Av den anledningen var jag hemma med henne i torsdags. Inget allvarligt, lite feber/trött/orolig under natten bara.
Nu får vi snällt vänta på spruta nr 2!!!

Känns som att julen har kommit tidigt i år. Temat "Astrid Lindgrens Jul" har startat. 1:a Advent dyker upp nästa fredag. Som sagt, det här med tid och min uppfattning av den.

Ett stort tack till PRAO - flickorna Josefin och Linnéa som gjorde ett bra jobb i veckan.

Ha en skön helg!
/Ken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar