torsdag 23 maj 2013

v. 21

Hej!

Nu kvarstår 2 och en halv vecka av mitt första läsår med denna härliga klass. Det är svårt att förstå att tiden går så snabbt. Jag kommer ihåg att min mamma alltid sa det när jag var en liten flicka och jag förstod aldrig riktigt vad hon menade. Då kändes det som en evighet till nästa födelsedag, eller till julafton eller till sommarlovet. Nu säger jag precis samma sak: Tiden går snabbt!


Men vi har mycket vi ska hinna med ännu på några veckor, bland annat dockteatern. Handdockorna är klara, pjäserna är skrivna och inövade och nu är det bara finslipning och uppvisning kvar. 
Det blir spännande att se resultatet!

Nu hoppar jag på färjan till Finland med 4:orna, 5:orna och några mycket engagerade lärare för att ta del av stafettkarnevalen. Nästa år är det Björnarnas tur, och kom ihåg tiden går snabbt...

Mammor vet bäst, ha en trevlig morsdagshelg alla mammor i Sverige!

Jessica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar