fredag 18 december 2009

Hej!

När jag nu blickar ut över skolgården fylls jag av en starkare känsla av jul än vad jag haft på flera, flera år. Snön glittrar i solskenet och känslan från besöket på slottet sitter kvar i minnet.

Veckan vi haft har varit alldeles underbar.
*Vädret,
*Eleverna,
*Julfesten
*Julbordet
*Kollegorna
*Ringlekar

Ja, det var nog bara hälften.

Ett enormt tack till både barn och föräldrar för denna fantastiska start som vi haft.

Nu ska jag och Ia jobba måndag och tisdag nästa vecka, sedan är det dags för ledighet. Hoppas alla har en riktigt skön jul.

Tack för mig i år!
/Ken

2 kommentarer:

  1. Tack själv, Ken. Nöjet har varit helt på min sida. Ett skönt jullov till dig hälsar rektor Nina

    SvaraRadera
  2. Tack för en härlig första termin och en finfin julfest

    SvaraRadera