fredag 19 februari 2010

Hej!

Nu står sportlovet och knackar på dörren. Jag tog för några veckor sedan ett snabbt beslut att vara ledig nu och jobba i påsk istället. Lite samma tänk som allt annat antar jag. :)

Tack till alla som kunde närvara vid föräldramötet i tisdags. Jag har aldrig känt en sådan gemenskap kring en skola förut. Sedan är detta också ett speciellt år. Hoppas verkligen att denna positiva känsla kommer att smitta av sig på de "nya" som kommer i höst. Detta gäller blivande kollegor såväl som föräldrar och elever.

Barnens matintag ökade kraftigt under torsdagen och fredagen. Både köttfärssås samt lax gick hem. Kul att se sådan aptit!

Nina och jag hade vårt första medarbetarsamtal i tisdags. Det kändes skönt att sitta ner och reflektera en stund över den senaste tiden, men också att blicka framåt.

Jag tar i alla fall och flyr landet under nästa vecka. Det blir en weekend i Dublin för min del. Tänkte byta ut snön mot piskande regn. Alltid roligt med variation här i livet.

Ha det gott!
/Ken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar